13 november 2020 - 08:31

Actualiteiten VNR

René Cruijsen is verkozen tot bestuurslid van de VNR. De VNR gaat digitaal in tijden van Corona en werkt van huis uit.

Samenstelling bestuur
De taakgroep Maas heeft René Cruijsen, wethouder van de gemeente West Maas en Waal, gekozen tot vice voorzitter van de taakgroep Maas en daarmee bestuurslid van de VNR. René Cruijsen volgt Sander Bos op, die wethouder is geworden van de gemeente Houten.
Het bestuur van de VNR heeft op gepaste wijze afscheid genomen van Sander Bos.

Digitaal vergaderen
Eind september hebben we als VNR, na aanscherping van de Corona maatregelen, het digitaal vergaderen weer opgepakt. De vergadering van de taakgroep Rijn/Waal vond wel fysiek plaats. De taakgroepen Maas en IJssel hebben digitaal de onderwerpen besproken. De VNR maakt voor de digitale vergaderingen gebruik van Webex.

Bereikbaarheid bureau
De werkzaamheden voor de VNR worden zoveel mogelijk van huis uit gedaan. Het secretariaat blijft bereikbaar via info@vnrgemeenten.nl, net als via het telefoonnummer 0318 – 43 88 63.

Vergaderschema 2021
Er wordt gewerkt aan een vergaderschema voor 2021. Zodra dit gereed is, krijgen de leden het schema toegestuurd. We hopen weer fysiek bij elkaar te kunnen komen. Als dit niet mogelijk is, wordt overgeschakeld naar de digitale vergadering.